عشق من طاها

21،20،19ماهگی

1396/8/21 18:02
نویسنده : مامانی
161 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ناز و قشنگم سلام.همه وجودم بهترینم

طاهای گلم مامانی با سه ماه تاخیر اومده این دفعه خیلی طول کشید امیدوارم مامان رو ببخشی

پسر قشنگم اخه تقصیر خودت هست چون روی لپ تاپ بابایی آب ریختی و صفحه کلیدش خراب شد و یه مدت طول کشید تا درستش کردیم البته با گوشی هم میتونستم مطلب بزارم ولی تو اصلا اجازه نمیدی مامان دست به گوشی بزنه زود میای از دستم میگیری.

البته بماند که بابایی بهمون کلی غر زد واسه خرابی لپ تاپ.عشق قشنگم نمی دونی چقدر شیرین حرف میزنی و بابا و مامان و اطرافیان( عموها.زن عموها.مامان بزرگ و اقایی اله داد و ....)چقدر این شیرین زبونیتو دوست داریم.

پسرم اگه بخوام همه حرفامو تو یه جمله بهت بگم اون جمله اینه طاها تو به من زندگی دادی

اینقدر شیطون و شیرین و خوشمزه هستی که هر چی بگم کم گفتم

وقتی میگم تا ده بشمر میگی 2 8 2

با آقایی اله داد خیلی خیلی رفیق هستی وقتی اون باشه هیچ کس رو تحویل نمیگیری.

دوست دارم همه زندگیم

سلام پسری خوبی . الان ساعت 18 عصر هست که متن را مینویسم مورخه 96/8/21 . ظهری دوبار بردمت جلو در برا دیدن هاپو . بعدشم برات عصبانی شدم تا خوابیدی البته بعدش کلی بوست کردم . فقط میتونم بگم الان با بیشترین چیزی که لذت میبرم تویی. دو روز پیش یعنی روز جمعه با خودم بردمت سفره نذری (هر کاری کردم دمپایی ت را نزاشتی توی جا کفشی خخخخخ) .دوستت دارم خوشمزه بامزه .تو معنی زندگی مایی پسرکم................بابا مهدی روز یکشنبه 21/8/96

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)