عشق من طاها

23 ماهگی و کلی تاخیر

1396/10/11 0:01
نویسنده : مامانی
155 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازو عزیزم سلام.بازم معذرت میخام که اینقد دیر به وبلاگت سر میزنم.باور کن پسری اصلا نمیرسم اگه هم لپ تاب روشن کنم تو یه دقیقه هم نمیزاری که من باهاش کار کنم.عشق قشنگم پسر گلم الان هم با بابایی رفتی خونه آقا اله داد.

امشب خیلی شیطون شدی پسر خوشگلم.خیلی خیلی دوست دارم وقتی میخابی و من بیدارم واقعا حوصلم سر میره و دوست دارم زودتر بیدار بشی.هر چی گه میگیم تکرار میکنی چندین بار.طاها تو همه هستی منی دفعه پیش که مریض شدی و تو مطلب قبلی نوشته بودم خدا خیلی خیلی بهمون رحم کرد پسرم.نمیدونستیم چی شده تا اینکه یه شب تبت اینقد شدید شد که خیلی تبت بالا رفت و سریع رسوندیمت بیمارستان.نمیدونی چه شب سختی رو گذروندیم تو از درد و من و بابایی از ناراحتی و استرس.

خدایا شکرت خدایا  خدایا شکرت  هزاران بار شکرت

روز شنبه بردیمت پیش دکتر صمیمی و با داروهای اون خوب شدی.

پسر نازم دیگه باید برم الانه که بیای و کلی کار هست که باید انجام بدم.دوست دارم طاها

تو هم یاد گرفتی و میگی نیلو دوست دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

همیار رایانه
11 دی 96 9:12
همیار رایانه(9099071728 ) پاسخگوی تلفنی سوالات و مشکلات رایانه ،موبایل ، تبلت ، لب تاب، مشکلات اینستاگرام و تلگرام و .... عکس زیبایی بود و خدا کودک دلبند شما را حفظ کند . همیار رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ، موبایل ، تبلت ، لب تاب ،مشکلات اینستاگرام و تلگرام و .... شماره تماس 9099071728 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل. www.hamyarrayaneh.ir سایت : برای آشنا شدن با آخرین اخبار فناوری به کانال ما بپیوندید. تلگرام : https://t.me/HamyarRayaneh اینستالگرام : https://instagram.com/_u/hamyarrayaneh