عشق من طاها

دو سال و نه ماهگی

1397/8/24 19:41
نویسنده : مامانی
211 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  نفس مامانی.گل پسر مامانی.تاج سرم

عشق مامان که خیلی خیلی عاشقتم تو عزیزترینی و بهترینی.وجودت باعث ارامش و دلگرمیه .خدا میدونه که چقدر بهمون ارامش میدی.

طاها نمیدونی چقدر شیرین زبونی اینقدر عاقل هستی و درک وفهمت بالاست که به همه ثابت شده.قربون خندیدنت بشم مامان جونم

دیروز برای دفترچه بیمه که گفته بودن باید عکس دار باشه رفتیم عکاسی تا ازت عکس بگیریم.خیلی قشنگ نشستی روی صندلی و به دوربین نگاه کردی و عکاس ازت عکس گرفت.بدون هیچ حرکت اضافه.

عموها خیلی خیلی دوست دارن ولی تو به هیچ کدوم نمیگی عمو همشون با اسم صدا میزنی .نینی عمو فرزاد هم تو راهه و تا دو ماه دیگه میاد .ان شاالله به سلامتی بیاد پیشمون.

عمر مامان من هر وقت میام سراغ وبلاگت تو خواب هستی اگه بیدار باشی که نمیزاری من دست به لپ تاپ بزنم.البته سرما خوردی و الان رو به بهبودی و من به زور خوابوندمت.

پسر گلم میخام بیدارت کنم.خیلی خیلی دوست دارم .

پسندها (2)

نظرات (0)