عشق من طاها

4 سالگی پسرم

1398/11/27 20:33
نویسنده : مامانی
167 بازدید
اشتراک گذاری

نفس نفس مامان تولدت .هزازان هزار بار مبارک باشه

طاهای عزیز و دوست داشتنی من فدای چشمای قشنگت بشه مامان.عشق مامانی تولدت مبارک باشه

ببخشید که مامان با چند روز تاخیر اومد شرمنده پر گلم واخه یه روز قبل از تولد تو داداش حافظ رو ختنه کردیم و مامان حسابی دیگه درگیر شدم و فعلا تا امروز برات کیک تولد هم نخریدم که سعی میکنم ان شاالله تو این هفته بخرم عزیز دلم.

طاهای دوست داشتنی و پسرک شیطون و شیرین زبونم خیلی خیلی دوست دارم.

بزار کمی هم از داداش بنویسم که هفته پیش خیلی گریه کرد ولی خدا رو شکر خیلی زود خوب شد.داداش حافظ خوش خنده مامان .

فقط دوست داره صداش کنیم تا قهقهه بزنه.خیلی شیرینه .دقیقا مثل خودت طاهای عزیزم.

دوستون دارم .شماها زندگی مامان و البته بابا هستید.

پسندها (2)

نظرات (1)

❤️Maman juni❤️Maman juni
29 بهمن 98 15:50
تولدش مبارك🥰  ختنه كردن بچه ها ادم و خيلي اذيت ميكنه  اميدوارم ب زودي خوب شه 🥰☺️🌺