عشق من طاها

یک سالگی تولدت مبارک

1395/11/24 17:46
نویسنده : مامانی
188 بازدید
اشتراک گذاری

عمرم نفسم همه زندگیم تولدت مبارک

عشق مامان تو امروز یک ساله شدی تولدت مبارک همه وجودم

دیشب جشن تولد یک سالگی تو بود و خیلی خیلی خوش گذشت بهترین شب زندگیم

طاها خدا رو به خاطر وجود تو همیشه شاکرم.دوست دارم پسر گلم

یه عالمه پسرم تو جشن تولدش رقصید و بهش خوش گذشت ساعت یک بود که از شدت خستگی زود خوابت برد و امروز تا ساعت 12  ظهر خوابیدی.الانم که مامان داره این مطلب رو میزاره تو خوابی مامان جونم.

پسر شیطون من چه خوب شد که به دنیا اومدی و چه خوبتر که همه دنیای من و بابایی شدی.

ارزو میکنم خدای مهربون به خاله راضیه هم یه نی نی خوشگل و سالم بده.ان شاالله

و همه کسانی که در انتظار مادر شدن هستن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساعت نیک
24 بهمن 95 23:36
تولدت مبارک. امیدوارم به همه ارزوهای قشنگت برسی