عشق من طاها

عزیز دردونه مامانی

1398/6/6 11:08
نویسنده : مامانی
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام جیگر مامان.خوشگل من.عشق من

پسرم خوابه نازه اخه شبا خیلی دیر میخابه

طاهای عزیز تو پسر خیلی خوبی هستی اینو بدون مامان و بابا خیلی دوست دارن.چند ماه دیگه که قراره یه عضو جدید بهمون اضافه بشه شاید مامان نتونه بیشتر برای تو وقت بزاره و بیشتر وقتم رو صرف داداشی کنم.میخام اینو بدونی که مامان به فکرت هست و یه موقع فکر نکنی که نسبت به تو بی تفاوتم.این حرفارو برای زمانی مینویسم ان شاالله بزرگ شدی و خودت خوندی بدونی چقدر برام مهم و عزیز هستی.

گل پسر نازم خیلی همه جا رو به هم میریزی یعنی مسابقه بزارن تو ریخت و پاش خونه نفر اول میشی.مامانی هم با این وضعیت باید همشو جمع کنه

خیلی خسته میشم بعضی وقتا غر هم میزنم ولی ته قلبم چیزی نیست.

ان شاالله همیشه صحیح و سالم باشی پسر طلای من.راستی چند شب ازم پرسیدی که داداشی کی میاد و دوست داری که زودتر بیاد پیشت.باهاش حرف میزنی.بوسش میکنی.نازش میکنی(زبون بچگونه)

فدات بشم خوشگل مامان

برم دیگه باید ناهار درست کنم.

پسندها (5)

نظرات (4)

نرگسنرگس
6 شهریور 98 11:11
انشالله عضو جدید هم به سلامتی بیاد تو جمع خانواده و جمع و از این که هست گرمتر کنه❤
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
6 شهریور 98 11:31
ای جووونم ان شاءالله که نی نی کوچولو به سلامتی بیاد بغلتون😍😍
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
6 شهریور 98 21:31
خدا حفظشون کنه
❤️Maman juni❤️Maman juni
7 شهریور 98 17:15
خدا حفظش کنه گلم 🥰