عشق من طاها

سال 13400،سال نو مبارک

1400/1/5 20:23
نویسنده : مامانی
202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم.طاها و حافظ قشنگم

  عیدتون مبارک .دوستون دارم

ببخشید که اینقدر دیر اومدم اخه حافظ که نمیزاره.عشقای قشنگ زندگیم ان شاالله سال خوبی رو پیش رو داشته باشیم .همه و برای همه سال خوبی باشه.

پایان بیماری کرونا باشه.همه سلامت باشن.خدای خوب و مهربون به همه کمک کنه.به خاله راضیه هم یه نی نی بده.الهی آمین

شیطون پسرم حافظ داری روز به روز شیطون تر میشی و واقعا میگم نمیدونم از دستت چیکار کنم.بعضی وقتا از دستت عصبانی میشم .ولی با عشق شما دو تا زندگیمون قشنگ و قشنگ تر از همیشه هست.

طاها همه وجودم خدا میدونه چقدر دوست دارم .خیلی زیاد بیشتر از همیشه پسر ورزشکارم

دوستدار شما مامانی

پسندها (2)

نظرات (1)

آبجی مهناآبجی مهنا
14 فروردین 00 22:20
آقا طاها و آقا حافظ عیدتون مبارک 💗 مامان حافظ من دنبالتون کردم لطفاً شما هم من را دنبال کنید 🥰