عشق من طاها

نفس نفس مامانی

1397/4/27 18:48
نویسنده : مامانی
232 بازدید
اشتراک گذاری

طاهای قشنگم سلام.عمر مامانی که خیلی خیلی دوست دارم همه زندگی من

پسر گلم یواش یواش داری دو سال ونیم میشی قشنگ ترینم .مامان فدات بشه که اینقد شیرینی

وقتی مامان ظهرها میخوابه خودت تنهایی میری بازی میکنی بدون اینکه مزاحم مامان بشی آخه تو خیلی بچه فهمیده ای هستی و درکت خیلی بالاست.

چند روز پیش رفتیم تولد آیلار و پسر گلم کادو با خودش برد برای آیلار.کلی هم رقصیدی .

شیرین کاری هات یکی دو تا نیست که بخوام بگم همه حرکاتت و کارات لحظه به لحظه بهم زندگی میده حتی وقتی با هم دعوا میکنیم و تو ده ثانیه با مامان قهر میکنی.شیرینی زندگیم بارها و بارها به زندگی فکر میکنم که قبلش تو نبودی با اومدنت دنیای مامان قشنگ و قشنگ تر شده.تو بهترین هدیه خدایی.

چند روزه که آب نداریم و تو آچار به دست میگیری و میگی برم منبع رو درست کنم آب بیاد.و خوشمزه خوشمزه میشی با کارات

دوست دارم همه وجودم

پسندها (3)

نظرات (0)