عشق من طاها

به نام خدای مهربانی ها - طاها پسرک شیرین زبون و شیطونم سلام

1397/8/1 16:22
نویسنده : مامانی
249 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 97/8/1 روز سه شنبه ساعت 16 عصر هست. امروز خوابت می اومد خوابیدی که من الان تونستم دست به لپ تاپ بزنم . پسرکم تو کلا یک کودک متفاوتی ، این را نمی گم بخاطر اینکه پسر منی ، بخاطر شعور و فهمت می گم. کمتر بچه ای را دیدم که مثل تو توی کودکی همه چیز را بفهمه و تشخیص بده . هر کاری من انجام میدم توهم باید انجام بدی . تو بهترین و زیباترین و قشنگ ترین لطف خدا بودی که شامل ما شدی ... وجودت یعنی نشانه ی همه زیبایی های خدا توی خونه ما ...

الان چند روزه رفتی توی دو سال و 8 ماهگی . ولی تو مدتها ست بامایی تو یعنی نفس ما .. دوستت دارم پسرک شیطونم .

البته بعضی وقتها هم از دستت عصبانیمحبت میشممممممممممممم

تو لطف خدایی

امیدوارم همه یکی مثل تو را داشته باشن بامزه من ... بابا مهدی (که بهم میگی مدی مدی )

مامان هم کنارم نشسته 

پسندها (1)

نظرات (0)