عشق من طاها

سه سالگی پسرم با کلی تاخیر اومدم

1397/12/23 11:37
نویسنده : مامانی
190 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان.اول از همه بگم واسه چی اینقدر دیر اومدم.بعد. از تولدت مامانی شروع کرد به خون تکونی و اصلا وقت نکردم بیام خلاصه ببخشید.

جیگر مامان تولد سه سالگیت خیلی خیلی خوب بود و کلی خوش گذشت.عشق مامانی خیلی خیلی دوست دارم با اون لباس قشنگی که با بابایی ست کرده بودی خیلی خوشتیپ شده بودی پسر گلم.

همه زندگیمی.یه تیکه از فیلمت هست که لباست کیکی میشه صد بار نگاه گردم وقتی میبینم فقط میخوام بخورمت.

طلای مامان خیلی دوست دارم.سال جدید داره نزدیک میشه و فقط چند روز بیشتر نمونده.از خدای مهربون میخام به همه تو سال جدید اول از همه سلامتی و دل خوش بده و همه به حاجت هاشون برسن.

هرکسی به هر چی که میخاد برسه .از ته دلم واسه کسایی که در انتظار مادر شدن هستند دعا میکنم .الهی آمین

دوست دارم همه زندگی مامان

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
24 اسفند 97 11:57
تولد سه سالگیت مبارک گل پسر 🎂🎂🎂