عشق من طاها

ماه حسین

1394/7/25 21:04
نویسنده : مامانی
155 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم سلام.مامانی خیلی دوست داره.عزیز دلم وارد ماه محرم شدیم و تو داری وارد شش ماه میشی

امشب خونه تنهام.خیلی دلم گرفته.عصری کلی باهات حرف زدم تو هم ناراحتی منو می فهمیدی و واکنش نشون میدادی .گل پسرم همه زندگیمی.من برای داشتنت خیلی وقت تلف کردم.خیلی پشیمونم ولی خدا رو شکر که تو هدیه اسمونی الان توی دل مامانی هستی.

حقیقتش از دست بایایی ناراحتم.هیچ وقت دلیلش رو بهت نمیگم ولی دلم خیلی گرفته.

پسر نازم منتظرم زودتر بیای و مامانی رو از تنهایی در بیاری .اخه خیلی وقتا خیلی تنها هستم.

وقتی توی دلم تکون میخوری انگار همه دنیارو دارم ولی بابایی قدر نمیدونه .

عشق من خدا کنه این روزا زودتر بگذره تا تو زودتر بیای توی بغلم.خیلی دوست دارم شیطون بلای من.

الانم تکون خوردی ووروجک مامانی

پسندها (1)

نظرات (1)

همراه رایانه
25 مهر 94 23:14
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR