عشق من طاها

طاها و حافظ

1399/4/24 23:16
نویسنده : مامانی
163 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدای مهربان 

امروز مورخه 24 / 4 / 99 روز سه شنبه .. 

روزهای تکراری و قرنطینه ای و پر استرس کرونا ویروس ...........

امروز طاهای عزیزم وارد 4 سال و 5 ماهگی و حافظ کوچولو وارد 9 ماهگی شدید. خدای مهربونم را شکر میکنم . امروز خیلی شیطنت کردید . حافظ خان از طاها داری یاد میگیری دیروز و امروز سنگ تمام گذاشتی . فقط میری و اذیت میکنی . طاهاجونم تو هم فقط در حال حرکتی . 

نیلو هم که اصلا نمیرسه و در گیر کار و بچه داری هست و نمیرسه مطلب بنویسه. 

طاهای من اینون نوشتم که بدونی تو واقعا خیلی بیشتر از هم سن و سالهای خودت میدونی ، خیلی چیزها را میفهمی و درک می کنی امیدوارم بتونیم به لطف خدای مهربان زمینه را فراهم کنیم که از استعدادت به نحو مطلوب نهایت استفاده را ببری و به درد جامعه و کشور عزیزمون ایران بخوری . دوستتون دارم کوچولوهای خوشمزه من . (بابا مهدی ) 

پسندها (1)

نظرات (1)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
25 تیر 99 13:00
اي جونمممم😍