عشق من طاها

تولد یک سالگی حافظ عزیزم

1399/8/23 21:54
نویسنده : مامانی
133 بازدید
اشتراک گذاری

*سلام سلام دو تاجیگرای مامان.عشقای مامان

یه عالمه دوستون دارم .خیلی زیاد.......

طاها عشق مامان همه زندگیم .لحظه لحظه زندگیم به خنده های روی لبای قشنگ تو وابسته ست.

فردا تولد داداش حافظ هست و تو خیلی خوشحالی.یه کیک سفارش دادم که فردا بریم بگیریم البته تو گفتی که کیک مرد عنکبوتی باشه.البته ویروس نحس کرونا نمیزاره که یه جشن خوب بگیریم ولی دیگه مجبوریم که رعایت کنیم برای سلامتی همه.

عشق قشنگم حافظ تولدت مبارک .دوست دارم ووروجک مامان

تا میخونم تولد تولد تولدت مبارک شروع میکنی به رقصیدن.دیشب و امشب کلی رقصیدی .از خدا میخام همه به هر چی دلشون میخاد و به صلاحشونه بهشون بده از ته دلم برای راضیه یه بچه از خدا میخام.برای همه زندگی هایی که دچار مشکل و گرفتاری شدن ارزوی دوباره جمع شدن کنار هم

برای گرفتارهایی که زندان هستن آزادی برای همه مریض ها شفای عاجل وخلاصه هر کی هر حاجتی داره بهش برسه الهی امین

یه ساعت طول کشید تا این چند خط رو نوشتم اخه حافظ رو خوابوندم و هی بیدار میشد و دوباره رفتم تا بخوابونمش.

دوستون دارم بابا مهدی.طاها .حافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)