عشق من طاها

حافظ قشنگم داره میره تو 12 ماهگی

1399/7/23 22:58
نویسنده : مامانی
152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام دو تا نفس و جیگر و عمر مامان.دوستون دارم به شدت

طاها عمر مامان قشنگ ترین بهانه زندگیم .تو جون مامان هستی .البته جدیدا خیلی باهات دعوا میکنم و کار به کتک زدن هم رسیده آخه اصلا حرف گوش نمیدی.چیکار کنم مامان مجبور میشم عصبانی بشم ولی بعدش عذاب وجدان دارم جوری که شبا نمیتونم بخوابم اخه تو عزیز دلمی.

البته همش تقصیر تو نیست مامان به خاطر کار زیاد خسته میشه و به خاطر همین زود عصبانی میشه.منو ببخش مامان جونم .داداشت هم که حسابی فضولی میکنه و کارای منم زیاد میشه .خلاصه دست به دست هم میدین و حسابی شیطنت میکنید ولی من باید بدونم بهترین روزای زندگیمه و قدرشو بدونم.

حافظ قشنگم که به بخاری میگی جیزه و میترسی طرفش بری مامانی فدات بشه.آب هم میبینی میگی آب قربونت بشم.فردا ان شاالله وارد 12 ماهگی میشی از خدا میخام همیشه سالم و تندرست باشید .دو تا وروجک های قشنگم

بخوام بنویسم حرف زیاده و مامان هم فرصت کمی داره .حافظ خوابیده و هر لحظه ممکنه بیدار بشه .طاها هم رفت خونه عمو فرزاد

دوستون دارم از طرف بابا و مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)